Palaikymas

Mes, Optola, didžiuojamės užtikrindami aukščiausios kokybės aptarnavimą visiems mūsų klientams.

Teikiame pilną medžiagų apdirbimo sprendimą pradedant nuo lazerinių technologijų pranašumų pristatymo, tinkamiausio sprendimo pasiūlymo iki lazerinės sistemos įdiegimo ir palaikymo Jūsų taikyme. Esame pasiruošę padėti visais darbo su mūsų įranga metu iškylančiais klausimais.

Įrangos integravimas ir priežiūra po įsigijimo

Optola užtikrina optimalų lazerinės sistemos integravimą į Jūsų gamybos liniją. Siekiant užtikrinti, jog sistema dirba efektyviausiai, rekomenduojame atlikti lazerinės sistemos techninę apžiūrą bent kartą per 18 mėnesių. Optola inžinieriai atliks profesionalią įrangos diagnostiką ir aptarnavimą, užtikrinant, jog Jūsų lazerinė sistema dirba optimaliu režimu.

Garantija

Visiems Optola Industry produktams taikoma 12-os mėnesių garantija, kuri gali būti pratęsta priklausomai nuo jūsų poreikio. Garantijos laikotarpiu visi mažai tikėtini gamykliniai gedimai yra taisomi nemokamai. Garantijos laikotarpiu kas 6-is mėnesius teikiamas nemokamas lazerinės įrangos aptarnavimas ir kalibracija.

Personalo mokymai

Optola užtikrina darbuotojų mokymus darbui su lazerinėmis sistemomis, pradedant nuo teorinių žinių, darbo saugos instrukcijų, baigiant praktinių įgūdžių bei optimalių parametrų nustatymu. Mokymai gali būti vedami Optola laboratorijose arba kliento darbinėje aplinkoje. Skiriant minimalią priežiūrą galite būti tikri, jog įranga dirba efektyviai.

Įrangos pažeidimai ir remontas

Gamybos procese niekas nėra apsaugotas nuo netyčinio įrangos sugadinimo. Optola garantuoja kokybišką Jūsų lazerinės sistemos remontą. Siekiant užtikrinti sklandų darbą Jūsų įmonėje galime pasiūlyti pakaitinę lazerinę sistemą gedimų šalinimo metu.